Często zadawane pytania
W tej sekcji umieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz informacji, których poszukujesz napisz do nas lub zadzwoń.

W celu dokonania przeglądu okresowego skontaktuj się z naszym BOK pod numerem 22 113 43 43.

Jeśli chcesz wymienić części eksploatacyjne, skontaktuj się z naszym BOK pod numerem 22 113 43 43. Skierujemy Cię do serwisu w dogodnej dla Ciebie lokalizacji. Koszty wynikające ze standardowej eksplotacji ponosi Carsmile.

Pakiet serwisowy obejmuje bezpłatne przeglądy i naprawy pojazdu. Nie ponosisz kosztów części ani nakładu pracy. Dzięki temu możesz komfortowo użytkować samochód bez dodatkowych zmartwień.

Twój serwis najprawdopodobniej znajduje się na liście punktów autoryzowanych przez Carsmile (na dzisiaj ok. 900) - wówczas nie ma problemu żebyś nadal z niego korzystał. Jeżeli nie ma go na liście, nasz Dział Techniczny zaprosi Cię do jednego z naszych autoryzowanych punktów. Wierzymy że zmiana wcale nie musi być na gorsze i od teraz nasze serwisy bedą Twoimi serwisami.

Bezpłatny samochód zastępczy klasy Compact otrzymasz od nas w przypadku każdej naprawy mechanicznej w autoryzowanym serwisie Carsmile.

Tak, możemy odebrać od Ciebie pojazd i odstawić go po wykonanym przeglądzie. Taka usługa jest dodatkowo płatna.

Jeśli zauważysz usterki samochodu, skontaktuj się z naszym BOK pod numerem 22 113 43 43.

Jeśli zdarzyła Ci się awaria na drodze, skontaktuj się z naszym BOK pod numerem 22 113 43 43.