Czy to dobry czas na nowy samochód? Sprawdź >>

Czy to dobry czas na nowy samochód? Sprawdź >>

Centrum Pomocy

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, przeglądaj rozwiązania problemów
lub znajdź potrzebne pliki w sekcji "Dokumenty do pobrania".
Możesz też skorzystać z wyszukiwarki i znaleźć interesującą Cię frazę.

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami w kategoriach

Jeśli naprawa blacharsko-lakiernicza nie wynika z Twojej winy, na cały jej okres otrzymasz samochód zastępczy. Gdy natomiast jest ona spowodowana Twoją winą, auto zastępcze przysługuje Ci na okres 14 dni.

Dokumenty do pobrania

Regulamin określa warunki, na jakich udostępniamy Ci nieodpłatnie korzystanie z Serwisu, w tym z zawartych w nim Treści.

Dokument zawiera opisaną politykę prywatności - cookies - w serwisie internetowym www.carsmile.pl

Regulamin promocji Assistance Gratis

Regulamin akcji "Dostarczamy samochód za free"

Regulamin akcji "Dostarczamy samochód do Klienta"

Skontaktuj się z nami
i wybierz nowy samochód
Skontaktuj się z nami!
Podaj swoje dane, a poinformujemy Cię o szczegółach oferty samochodów w abonamencie i leasingu.
Możesz też do nas zadzwonić:
+48 22 113 43 43
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00 - 17:00.
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty produktowej ze strony Carsmile S.A.
Dziękujemy za zostawienie swoich danych. Skontaktujemy się z Tobą bezzwłocznie
Administratorem danych osobowych jest Carsmile S.A. z siedzibą w Warszawie (00-838) przy ul. Prosta 51 (dalej „Spółka”). Ze Spółką można skontaktować się także telefonicznie pod nr +48 22 113 43 43 W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się: za pośrednictwem e-mail iod@carsmile.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem Spółki, z dopiskiem „Dane osobowe”. (zobacz pełną treść)