Wynajem samochodu w czasie COVID-19

Czy epidemia koronawirusa to dobry moment na wynajęcie lub leasing samochodu? Wielu Klientów zadaje nam dziś to pytanie.

Jeżeli masz wątpliwości, dowiedz się więcej o bieżącej sytuacji.

Oto pytania najczęściej zadawane naszym doradcom w ostatnich tygodniach.

Czy będzie taniej?

Jest to mało prawdopodobne. Unia Europejska wprowadziła od tego roku nowe limity emisji spalin, co powoduje, że produkowanie samochodów stało się dużo droższe. Przed wybuchem epidemii Carsmile prognozował, że w tym roku nowe samochody zdrożeją o 20%. W związku z wybuchem kryzysu, aż tak duże podwyżki raczej nie nastąpią, ale za to pojawi się problem z podażą samochodów na rynku, bo fabryki i montownie wstrzymały prace. W efekcie ceny nie powinny spaść.

Czy można indywidulanie skonfigurować samochód?  

Można, ale jest to ryzykowane, a czas oczekiwania na auto może być długi. Fabryki i montownie samochodów w Europie nie pracują. Dlatego lepiej wybrać jeden z gotowych wariantów wyposażenia, widocznych na platformie Carsmile. Te samochody są obecnie dostępne w Polsce. Dodatkową korzyścią z wyboru gotowego modelu jest dobra relacja wyposażenia oraz wersji silnikowej do raty.

Czy oferowane obecnie rabaty są wysokie?

W związku z zaistniałą sytuacją oraz brakiem możliwości sprzedaży samochodów w salonach, dealerzy udzielają obecnie wysokich rabatów na zakup samochodów takim firmom, jak Carsmile. Dzięki temu mogliśmy obniżyć ceny abonamentów. Oferta jest ograniczona, bo pula dostępnych w Polsce aut powoli się zmniejsza, a świeżych dostaw praktycznie nie ma.

Ile samochodów jest dostępnych?

Mamy w tej chwili w ofercie kilkaset modeli samochodów, co pozwala użytkownikom na dość duży wybór w każdym segmencie, od najtańszych aut miesjkich, przez klasę premium, aż po samochody dostawcze. Pula dostępnych pojazdów powoli się jednak zmniejsza.

Czy wynajęcie samochodu jest bezpieczne?

Tak. Klienci Carsmile mogą wybrać samochód na naszej platformie bez wychodzenia z domu. Wszystkie formalności załatwiamy online lub telefonicznie.

Nowością jest darmowa dostawa samochodu pod dom. Kontakt z dostawcą jest ograniczony do absolutnego minimum, aby przekazanie auta odbyło się bezpiecznie.

Jak zabezpieczyć auto w codziennym użytkowaniu?     

Samochód jest obecnie najbezpieczniejszym środkiem lokomocji, bo podróżując nim nie narażamy się na kontakt z obcymi osobami. Dlatego w czasie epidemii lepiej nie użyczać auta osobom spoza najbliższej rodziny. Koniecznie zaopatrzmy się w skuteczny środek dezynfekujący i przechowujmy go w samochodzie. Dezynfekujemy codziennie kluczyki, klamki, kierownicę, drążek skrzyni biegów oraz przyciski na wyświetlaczu. Korzystajmy wyłącznie z automatycznych lub bezdotykowych myjni.

 

Carsmile Blog
Skontaktuj się z nami
i wybierz nowy samochód!
Dziękujemy za zostawienie swoich danych. Skontaktujemy się z Tobą bezzwłocznie
lub podaj Podaj swoje dane, a poinformujemy Cię o szczegółach oferty samochodów w abonamencie i leasingu.
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty produktowej ze strony Carsmile S.A.
Administratorem danych osobowych jest Carsmile S.A. z siedzibą w Warszawie (00-838) przy ul. Prosta 51 (dalej „Spółka”). Ze Spółką można skontaktować się także telefonicznie pod nr +48 22 113 43 43 W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się: za pośrednictwem e-mail iod@carsmile.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem Spółki, z dopiskiem „Dane osobowe”. Rozwiń
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.