Wybrany model
BMW i3 Hatchback
7.2 sek.
0L, 0 cylindrów
170 KM
150 km/h
Elektryczne
brak danych
Automatyczna
Napęd przedni
4
1100 l
Wyposażenie
ABS
Airbag 4 sztuki: poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera
Czujnik ciśnienia w ogumieniu
Czujniki odległości przy parkowaniu (PDC) - tył
Elektromechaniczny hamulec postojowy
Felgi aluminiowe 19 Star Spoke 427 z ogumieniem
Immobilizer elektroniczny (EWS)
Intelligent Emergency Call (Inteligentne Połączenie Alarmowe)
Kierownica skórzana
Klimatyzacja
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie w pionie i poziomie
Lakier uni
Lampy tylne w technologii diodowej LED
Mocowanie fotelika dziecięcego ISOFIX
Pakiet serwisowy, podstawowy 5 lat / 60.000 km
Powierzchnie wewnętrzne srebrny andezyt, matowy
Radio BMW Professional z 6,5 calowym ekranem, gniazdem USB / AUX IN i Bluetooth
Reflektory przednie diodowe
Reflektory przednie diodowe (LED)
Spoiler tylny
Stylistyka wnętrza BMW i Atelier
Tapicerka tkaninowa Neurotic
TeleServices
Tylne oparcie składane, dzielone 50/50
Układ dynamicznej kontroli stabilności DSC
Układ kontroli dynamiki jazdy
Usługi ConnectedDrive
Usługi zdalne (Remote Services)
Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
Zestaw naprawczy do opon
Lakier metalik
Pakiet opcji ułatwiających parkowanie
Jesteśmy, by Ci pomóc
Masz pytania lub potrzebujesz naszej pomocy? Zawsze możesz na nas liczyć - niezależnie czy dopiero szukasz nowego samochodu, czy kończy się okres Twojej umowy i chcesz wymienić auto na nowe. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania umieściliśmy poniżej.
Jeśli nie znajdziesz tego, czego szukasz, odwiedź pełną sekcję FAQ.

Zawsze możesz też skontaktować się z nami telefonicznie:
infolinia techniczna (22) 123 01 40 - serwisowanie samochodów, zgłoszanie zdarzeń drogowych;
Centrum Doradców (22) 113 43 43 - szczegóły dotyczące oferty, przygotowanie oferty.

Do rozpatrzenia większości wniosków nie potrzebujemy dodatkowych dokumentów finansowych. Większość klientów otrzymuje finansowanie na podstawie oświadczenia, co jest niezwykle wygodne i nie pochłania dodatkowego czasu.

Długoterminowy najem samochodu oferowany przez Carsmile oznacza niską ratę, w ramach której pokrywana jest obsługa serwisowa, ubezpieczenie, a także pakiet dodatkowych usług. Ty pokrywasz jedną ratę miesięczną, a w rzeczywistości masz opłacone:

  • koszty finansowe i koszty utraty wartości auta;
  • serwisowanie;
  • wymianę opon;
  • ubezpieczenie Assistance;
  • zabezpieczenie likwidacji szkód komunikacyjnych i mechanicznych;
  • w razie potrzeby samochód zastępczy i karty paliwowe.


Taka forma finansowania jest bardziej korzystna od leasingu, ponieważ w ratach nie spłacasz całej wartości samochodu, lecz finansujesz jego utrzymanie i utratę wartości (czyli różnicę pomiędzy ceną zakupu, a szacowaną wartością rynkową na koniec umowy).


Długoterminowy wynajem samochodu dla firmy, oferowany przez Carsmile, procentuje w liczne korzyści. Do najważniejszych z nich zaliczają się:

  • Firmowe oszczędności – opłacasz niską ratę, która obejmuje koszty użytkowania pojazdu, a ponadto ubezpieczenie, serwis i wymianę opon. Rozwiązanie takie jest bardziej ekonomiczne niż zakup, kredyt czy leasing;
  • Przewidywalność kosztów – cykliczne opłaty pozwalają na zaplanowanie firmowych wydatków bez niespodziewanych wahań. Ułatwia to zarządzanie całkowitym budżetem przedsiębiorstwa;
  • Komfort i 100% dopasowania do potrzeb – możliwość długoterminowego użytkowania samochodu, które będzie zaspokajało firmowe potrzeby i generowało zyski bez martwienia się o ubezpieczenie, serwis czy wymiany opon.
  • Brak dodatkowych obciążeń – ponieważ rata za wynajem nie jest równoznaczna z kredytem, nie ma ona wpływu na zdolność kredytową.

Tak, zapewniamy możliwość wykupu pojazdu na życzenie klienta. Podczas zawierania umowy ustalamy, w jaki sposób i na jakich warunkach może odbywać się wykup.

Rating Carsmile to autorska, ekspercka metoda, która poddaje ocenie atrakcyjność oferty na daną wersję konkretnego modelu i marki. Jest ona uzależniona od rabatów, które negocjujemy dla naszych Klientów od producentów i importerów, przewidywanej utraty wartości oraz poziomu wyposażenia samochodu.