Osoba fizyczna
Na firmę
Nasz doradca porówna dla Ciebie wybrane samochody
Możemy porównać dla Ciebie jednocześnie maksymalnie 3 oferty, przejdź do porównania.
Dodaj przynajmniej 2 oferty, które mamy dla Ciebie porównać.
Wpis
Premiery 2022, na które czekamy
12
sty 2022

Przed Wami kilka motoryzacyjnych nowości 2022 roku, które naszym zdanie są najfajniejsze. W naszym Top 5 znalazły się samochody z klasycznym napędem. Nie uwzględniliśmy w nich pojazdów EV, nie tylko dlatego, że póki co nie cieszą się one aż takim wzięciem. Zrobiliśmy tak również z tego powodu, że w ich wypadku trudno jest wybrać pięć najważniejszych nowości.

Nasze propozycje aut, które pojawią się w 2022 roku to trochę przegląd tego, co w Carsmile wynajmujecie. Znajdziecie więc w nim najnowszą Dacię, która oferuje niespotykaną przestrzeń za umiarkowaną cenę. Jest w nim atrakcyjny kompaktowy SUV – KIA Sportage, ale też klasyczne auto kompaktowe, czyli Astra. Ten ostatni model wciąż cieszy się ogromnym wzięciem zwłaszcza w wynajmie długoterminowym. Całość uzupełnia świetne auto rodzinne, które oprócz przestrzeni oferuje także prestiż – BMW 2 Active Tourer. Warto też zobaczyć Toyotę GR86, czyli jedno z ostatnich tego typu aut na naszym rynku. Zapraszamy.

 

Dacia Jogger

Ten model jest już dostępny w ofercie Carsmile, ale pierwsze egzemplarze trafią do klientów na wiosnę tego roku. Jogger to przedstawiciel vanów (o wyglądzie SUV-a), czyli segmentu, który coraz mniej jest obecny na rynku, ale w takiej wersji ma szansę do spory sukces. Nie zmienia to faktu, że tak tanich 7 miejsc w żadnym aucie na rynku nie dostaniecie. Do tego Dacia oferowana jest z fabryczną instalacją LPG, co oznacza, że jest nie tylko przestronna, ale też tania w utrzymaniu. W wersji zasilanej gazem motor 1.0 TCe ma 100 KM, a bez niego oferowana jest wersja 110-konna. W 2023 roku w ofercie ma również pojawić się hybryda. W odmianie 5-osobowej bagażnik Dacii ma pojemność 708 itrów a w 7-osobowej 160. Po złożeniu tylnych siedzeń można tu uzyskać nawet 1819 l przestrzeni ładunkowej – przeprowadzka nie będzie Wam straszna.

 

KIA Sportage

Ten samochód bardzo niedawno pojawił się w polskiej ofercie – KIA Sportage piątej generacji ma sporą szansę na rynkowy sukces. Jeszcze przed kilkoma laty był to najpopularniejszy SUV nad Wisłą. Dzisiaj mocno podgryzł go już jego koncernowy bliźniak, czyli Hyundai Tucson, ale Sportage też może być sukcesem. Przede wszystkim ten model został specjalnie opracowany na rynek europejski. Producent zastosował w nim wszystkie swoje najnowsze technologie, znane zresztą z innych swoich modeli, ale to nie one będą prawdopodobnie powodowały, że wybierzecie to auto. Tym, co może o tym zadecydować będzie prawdopodobnie jego świetny wygląd zewnętrzny. Sportage mierzy 4514/1865/1645 mm a jej rozstaw osi to 2680 mm. Bagażnik pojazdu ma pojemność 591/1780 l. Pod maską modelu znajdziemy silnik 1.6 T-GDI o mocy 150 bez hybrydy oraz 150 lub 180 KM w wersji z miękką hybrydą. Dostępne są też twarde hrybyrdy w tym Plug in (moce odpowiednio: 230 i 265 KM) Koreańczycy mają także w ofercie diesle – 1.6 CRDi o mocy 115 KM oraz 136 (miękka hybryda). Do wyboru jest też wiele skrzyń biegów.

 

Opel Astra VI

Najnowsza generacja Opla Astry powstaje na płycie podłogowej EMP2, dzięki czemu można w niej stosować wszystkie kombinacje napędowe: benzynową, wysokoprężną, hybrydowe i elektryczną. Auto zaprojektowane zostało zgodnie z najnowszą stylistyką marki, do tego zastosowano w nim najnowsze technologie – w tym ekrany dotykowe itp. Obecnie można już zamawiać wersję hatchback, ale w tym roku dostępne będzie także kombi Sports Tourer. Debiutujący pod koniec roku 2021 hatchback ma wymiary: 4374/1860/1470 mm. Jego rozstaw osi to 2675 mm. Bagażnik wersji standardowej to 422/1339 l. W hybrydach kufer ma mieć nieco mniejsze wymiary: 352/1268 l. Dostępne są silniki: benzynowe 1.2T/110 i 130 KM; diesle: 1.5/130 KM oraz hybryda 1.6 Plug-In Hybrid (łączna moc układu 180 KM). W przyszłości dostępna będzie także odmiana o napędzie EV.

Toyota GR86

Nissan nie zdecydował się oferować na naszym rynku najnowszej sportowej „zetki”, a Toyota coraz bardziej rozwija portfolio sportowych modeli w Europie. Mamy Suprę, mamy cudownego Yarisa GR, a w tym roku ma dołączyć GR86, czyli następczyni modelu GT86. 86-ka to nawiązanie do AE86, czyli ostatniej tylnonapędowej wersji Corolli, auta które powstało żeby dawać przyjemność z jazdy kierowcy. Najnowsze GR86 jest tym samym, tylko 40 lat później. Toyota będzie oferowała ten model tylko przez dwa lata, lepiej się więc spieszyć z zamówieniami. Najnowsze GR86 w porównaniu z poprzedniczką, czyli modelem GT86, ma nieco więcej mocy. To był główny zarzut w stronę GT86 – za mało koni. GR86, zamiast 200, ma ich mieć 234. Jest więc szansa, że będzie „zamiatać tyłem” na torze nie tylko, gdy ten będzie mokry. Pomaga w tym także zwiększony z 205 do 250 Nm maksymalny moment obrotowy. Przyspieszenie GR86 do „setki” to 6,3 s (6,9 s w wersji ze skrzynią automatyczną).

 

BMW serii 2 Active Tourer

Druga generacja serii 2 Active Tourer to jeden z ostatnich vanów premium na rynku. Pierwsze egzemplarze nowej generacji modelu powinny pokazać się w salonach już w luty. W połowie roku do oferty mają dołączyć odmiany plug-in. Auto ma nie tylko nowy wygląd przedniej części nadwozia, ale jest też większe i ma zupełnie nowe wnętrze, w którym pojawiły się przeprojektowane fotele. Producent zapewnia, że teraz wreszcie będzie to pełnoprawne auto pięcioosobowe, które zapewni komfort nie tylko na krótkich dystansach, także dla osób siedzących na środku kanapy. Auto mierzy 4386/1824/1576 mm, a jego bagażnik to 470/1455 l. Wersje z miękką hybrydą mają mieć kufry o pojemności 415/1405 l. Dobrą informacją jest, że elektryczna tylna klapa jest na wyposażeniu seryjnym każdej „dwójki” Active Tourer. Podstawowe wersje modelu w dalszym ciągu napędzać będzie jednostka R3 o mocy 140 lub 170 KM, jest też motor 2.0 R4 o mocy 214 KM. Czterocylindrowy diesel ma początkowo wersję dysponującą 150 końmi, ale w ofercie ma także pojawić się mocniejsza. Hybrydy (jeszcze niedostępne) o oznaczeniu e, będą miały w standardzie napęd na cztery koła, w którym tył dopędzany będzie energią elektryczną. Wersje hybrydowe napędzać będzie silnik trzycylindrowy, mają być dostępne dwie wersje mocy: 225e xDrive (łączna moc układu 245 KM) oraz 230e xDrive (łączna moc układu 326 KM). Póki co nieznane są jeszcze osiągi najmocniejszych odmian Active Tourerów.

 

 

 

 

Chcesz poznać naszą aktualną ofertę nowych samochodów?
Dziękujemy za zostawienie swoich danych. Skontaktujemy się z Tobą bezzwłocznie
Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i pomoże wybrać Ci najlepszy samochód według Twoich potrzeb.